دونده مازندرانی به مسابقات دو صحرانوردی تایلند اعزام می گردد

به گزارش بانیما، خبرنگاران: خردمند حیدری، قهرمان چند دوره قهرمانی دو صحرانوردی بزرگسالان دنیا، عصرامروز به مسابقات بین المللی دو صحرا نوردی 10 کیلومتر کشور تایلند اعزام می گردد.

دونده مازندرانی به مسابقات دو صحرانوردی تایلند اعزام می گردد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

این ورزشکار قبل از اعزام به مسابقات تایلند در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در ساری اظهارکرد: این مسابقات با حضور 15 هزار دونده از 100 کشور دنیا یکشنبه 31 تیرماه 92 در شهر پاتایا تایلند برگزار می گردد.

تنها نماینده اعزامی ایران به مسابقات تایلند اعلام کرد: چون دوسال پیاپی مقام اول و مدال طلای این مسابقات را کسب کردم رسما از فدراسیون دو صحرا نوردی کشور تایلند به این مسابقات دعوت شدم.

دونده سوادکوهی با اشاره به حضور خود در مسابقات قهرمانی دو میدانی آسیا در شهر های کو الالامپور و آیپو، اضافه نمود: در رشته 1500 متر و 5000 متر توانستم مقام اول ومدال طلای هر دو رشته را کسب کنم.

قهرمان بزرگسالان آسیا با تاکید بر آمادگی خود در این دوره نسبت به مسابقات قبل گفت: به دلیل آمادگی و تمرینات فشرده و کسب مقام اول مسابقات آسیایی و انتخابی برای مسابقات دنیای برزیل، انگیزه قوی در من ایجاد شده تا مقام اول را کسب کنم.

حیدری با اشاره به تمرینات سخت و فشرده اش برای این مسابقات اضافه نمود روزی 20 کیلومتر می دویدم.

وی توضیح داد: اگر گرمای شدید تایلند نسبت به هوای معتدل سوادکوه مانعی برای من نباشد به کمک خدا مقام اول را کسب می کنم ومدال طلا را برای کشور به ارمغان خواهم آورد.

الف

منبع: تسنیم
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4621

به "دونده مازندرانی به مسابقات دو صحرانوردی تایلند اعزام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دونده مازندرانی به مسابقات دو صحرانوردی تایلند اعزام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید