دستگیری عامل شایعه ابتلای کادر درمانی به کرونا

به گزارش بانیما، فرمانده انتظامی ماکو از دستگیری عامل انتشارفیلم ها و اخبار کذب در رابطه با مبتلایان کادر درمانی بیمارستان این شهرستان به ویروس کرونا، خبر داد.

دستگیری عامل شایعه ابتلای کادر درمانی به کرونا

به گزارش خبرنگاران آنلان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین شهریار، فرمانده انتظامی ماکو در استان آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت : کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان ماکو با رصد و پایش دقیق فضای مجازی یک کانال اجتماعی که مبادرت به انتشار فیلم و اخبار کذب و شایعات در خصوص آمار و اخبار مبتلایان کادر درمانی متخصص بیمارستان به ویروس کرونا در این شهرستان کرده و سبب تشویش اذهان عمومی در کانال ها و گروه های اجتماعی پرمخاطب شده بودند را شناسایی کردند.

وی افزود: مدیر و ادمین اصلی این کانال ها با تهیه و تجمیع مطالب کانال های معاند اقدام به انتشار و بازنشر آن ها در گروه های اجتماعی پر مخاطب شهرستان می کرد که سرانجام با اقدامات علمی و تخصصی ماموران، مدیر و ادمین اصلی کانال دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ماکو گفت: به شهروندان توصیه می کنیم اخبار مربوط به بیماری کرونا را فقط از منابع رسمی پیگیری کرده و به اخبار کانال ها، وب سایت ها و گروه های غیر رسمی توجه نکنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8730

به "دستگیری عامل شایعه ابتلای کادر درمانی به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری عامل شایعه ابتلای کادر درمانی به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید