خبرنگاران 25 میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان مدیریت بحران مهریز احتیاج است

به گزارش بانیما، یزد- خبرنگاران- رییس جمعیت هلال احمر مهریز با بیان اینکه برای تکمیل ساختمان مدیریت بحران شهرستان به 25 میلیارد ریال بودجه احتیاج است، گفت: ساخت این بنا در سال 1390 در زمینی به وسعت یک هزار و 50 مترمربع در سه طبقه شروع شد.

خبرنگاران 25 میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان مدیریت بحران مهریز احتیاج است

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

علی فخری امروز(آدینه) به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر(11 اردیبهشت ماه) در گفت و گو با خبرنگاران پیشرفت فیزیکی ساختمان را 50 درصد و اعتبار هزینه شده را 50 میلیارد ریال ذکر کرد.

وی افزود: اختصاص بودجه برای تکمیل و تجهیز ساختمان با توجه به موقعیت مهریز که در کنار جاده اصلی تهران - بندرعباس واقع شده است برای خدمت رسانی به مردم و مسافران لازم است.

وی ادامه داد: هم اکنون عملیات اجرایی طرح تعطیل است، امید می رود با حمایت و یاری مسوولان در امسال شاهد آغاز دوباره ساخت و ساز و تکمیل ساختمان باشیم .

این مسوول در ادامه تعداد داوطلبان جمعیت را 700 نفر ذکر کرد که حدود 60 درصد آنها را مردان تشکیل می دهند که از این تعداد 300 نفر فعال هستند که در طرح های مختلف جمعیت همکاری دارند.

فخری گفت: 2 ایستگاه امداد و نجات با همکاری 35 نیرو در طول شبانه روز نسبت به ارائه خدمات به مردم و مسافران در منطقه فعالیت دارد.

وی بیان نمود: خرید یک دستگاه آمبولانس برای دهستان تنگچنار لازم است که خیران می توانند در این ارتباط همکاری نمایند.

مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد و در جهت یزد به بندرعباس، کرمان، زاهدان و ایرانشهر واقع است که نقش موثری در برقراری ارتباط کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور دارد .

منبع: ایرنا
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8766

به "خبرنگاران 25 میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان مدیریت بحران مهریز احتیاج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 25 میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان مدیریت بحران مهریز احتیاج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید