خبرنگاران مسوولان اداره آموزش و پرورش ابرکوه تجلیل شدند

به گزارش بانیما، یزد- خبرنگاران- فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان ابرکوه در ملاقات با مدیر و جمعی از مسوولان آموزش و پرورش با اهدا شاخه های گل به نمایندگی از فرهنگیان منطقه از آنها تجلیل کردند.

خبرنگاران مسوولان اداره آموزش و پرورش ابرکوه تجلیل شدند

فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش ابرکوه عصر یکشنبه در حاشیه این ملاقات ، با اشاره به با شیوع کرونا به خبرنگاران گفت : گرچه مدارس به ظاهر تعطیل شد، اما با فداکاری معلمان آموزش ادامه یافت و تحصیل دانش آموزان با استفاده از فضای مجازی ادامه دارد.

محمد کاظمی نسب با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته معلم (12 الی 18 اردیبهشت) اضافه کرد: با کوشش و حساسیت معلمان تحصیل دانش آموزان با وجود کرونا ، تداوم یافت .

وی تاکیدکرد : مسوولان آموزش و پرورش ، مهندسان شرکت مخابرات و اداره فناوری اطلاعات که زمینه را به وسیله فضای مجازی (طرح شبکه شاد) برای ادامه تحصیل دانش آموزان فراهم کردند، ستودنی است .

فرماندار ابرکوه بیان نمود: عشق به آموزش، تعلیم و تربیت، معلمان به عنوان طلایه داران پیشرفت، در این شرایط سخت کرونایی وظیفه خود را به خوبی انجام می دهند.

کاظمی نسب با اشاره به اینکه معلمان در رشد و توسعه فرهنگی نقش تاثیرگذاری دارند ، ادامه داد: آنها حق بزرگی بر گردن ما دارند چرا که این عزیزان در راه سعادت و ارزش های اسلامی کوشش مضاعفی دارند.

ریس شورای آموزش و پرورش ابرکوه اظهار داشت: امروزه اصلی ترین و مهمترین وظیفه معلمان و دستگاه تعلیم و تربیت، انتقال اهداف و آرمان های شهدا به دانش آموزان و ادامه راه آنان است .

وی از معلمان به عنوان سرمایه های بزرگ در حوزه تعلیم و تربیت جامعه یاد کرد و اضافه کرد: آنها تأثیرگذارترین بخش نظام تعلیم و تربیت هستند.

مدیر آموزش و پرورش ابرکوه هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و هفته مقام معلم اضافه کرد: این قشر عطیم مایه آبروی نظام و جامعه هستند و با کوشش فرهنگی و علمی خود جامعه را مترقی کردند.

همچنین محمد علی کریمی امروز به خبرنگاران گفت: 95 درصد مدارس این شهرستان برای ادامه تحصیل دانش آموزان به شبکه شاد متصل شد و هم اکنون 100 درصد مدیران ، 92 درصد جمعیت حدود 10 هزار نفری دانش آموزای در شبکه شاد عضو هستند.

دبیر شورای آموزش و پرورش ابرکوه با قدردانی از کوشش های معلمان ادامه داد : هم اکنون 70 باب از مدارس شهری و 37 باب از مدارس روستایی ، از امکانات اینترنت هوشمند بهره مند هستند.

در سال تحصیلی جدید حدود 10 هزار دانش آموز در یک هزار و 400 کلاس درس در 107 مدرسه ابتدایی شهری و روستایی و دوره اول و دوم متوسطه شهری و روستایی ابرکوه مشغول به تحصیل هستند.

مرکز شهرستان 55 هزار نفری ابرکوه در140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار گرفته است.

همچنین رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر یکشنبه بیان کرد: تا به امروز 97 هزار و 424 نفر در کشور به طور قطعی به کرونا مبتلا شدند و با فوت 47 نفر در24 ساعت گذشته، تعداد افراد متوفی به 6 هزار و 203 تن رسید.

کیانوش جهانپوربیان نمود: از دیروز تا ظهر 14 اردیبهشت 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 976 بیمار جدید مبتلا به کووید- 19 در کشور شناسایی شدند که تا به امروز 78 هزار و 422 نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شدند که 2 هزار و 690 بیمار تحت مراقبت قرار دارند.

وی اظهار کرد: تا به امروز 496 هزار و 273 آزمایش تشخیص کووید- 19 شد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت بیان نمود: اگر با کشوهایی که همزمان با ایران وارد اپیدمی شدند خود را مقایسه کنیم، از همه کشورهای حتی توسعه یافته آمار بهبود یافتگان بهترو قابل مقایسه است و با توجه به فاکتورهای مالی و تحریم و پراکندگی جمعیت، قادر خواهیم بود که این مقایسه را انجام بدهیم.

وی اضافه کرد: بعد از 55 روز، تعداد مرگ و میر و فوت ناشی از بیماری در کشور در بازه زمانی یک روزه به کمتر از 50 مورد رسید، امیدواریم این فرایند نزولی و کاهشی با رعایت مردم و کوشش همکاران ما در نظام سلامت ادامه داشته باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9337

به "خبرنگاران مسوولان اداره آموزش و پرورش ابرکوه تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسوولان اداره آموزش و پرورش ابرکوه تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید