خبرنگاران قطع برق مشهد عملیات آتش نشانی در ارتباط با آسانسور را 2 برابر کرد

به گزارش بانیما، مشهد- خبرنگاران- مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: قطع موقت برق در مشهد عملیات امدادگران این سازمان در مورد مسائل مرتبط با آسانسور را حدود 100 درصد افزایش داد.

خبرنگاران قطع برق مشهد عملیات آتش نشانی در ارتباط با آسانسور را 2 برابر کرد

آتشپاد مسعود ظهوریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: در دی ماه سال جاری 260 مورد ماموریت مرتبط با آسانسور توسط آتش نشانان و امدادگران سازمان انجام شد.

وی اضافه نمود: 94 مورد از این عملیات مربوط به نیمه اول دی ماه بود اما در نیمه دوم و با شروع قطعی برق و خاموشی های موقت در مناطق مختلف مشهد، تعداد عملیات مرتبط با آسانسور افزایش چشمگیری داشت و به 166 مورد رسید.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: علاوه بر ماموریت های مرتبط با آسانسور، تعدادی ماموریت رهاسازی مغازه داران محبوس شده در داخل مغازه هایشان به دلیل برقی بودن درهای کرکره ای نیز انجام شد.

ظهوریان تماس های مزاحمتی را همچنان از چالش های این سازمان اعلام و اظهار داشت: هفته گذشته 13 هزار و 502 تماس با سامانه 125 برقرار شد که هفت هزار و 285 تماس از این تعداد مزاحمی و غیرمرتبط بود.

هزار و 800 آتش نشان در 52 ایستگاه در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت رسانی می نمایند.

طبق اعلام سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد، به منظور پایداری شبکه، اعمال قطع برق احتمالی و موردی توسط همان مرکز به مدت 45 تا 60 دقیقه از شنبه هفته گذشته در بعضی از مناطق کشور از جمله مشهد شروع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14050

به "خبرنگاران قطع برق مشهد عملیات آتش نشانی در ارتباط با آسانسور را 2 برابر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قطع برق مشهد عملیات آتش نشانی در ارتباط با آسانسور را 2 برابر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید