خبرنگاران رصد موضوعات سیاسی از تکالیف مهم کارگزاران وزارت کشور است

به گزارش بانیما، اراک - خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان مرکزی گفت: رصد دقیق و مستمر امور سیاسی از تکالیف مهم کارگزاران در اداره کل سیاسی وزارت کشور است و این حوزه نقش ممتازی در راهبری وظایف ذاتی خود دارد.

خبرنگاران رصد موضوعات سیاسی از تکالیف مهم کارگزاران وزارت کشور است

به گزارش خبرنگاران، بهروز اکرمی روز یکشنبه در نشست سرپرست دفتر سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مرکزی اضافه نمود: معاونت سیاسی در راستای وظایف ذاتی وزارت کشور ایجاد شده و متولی برگزاری انتخابات می باشدکه کاری سترگ و حساس است.

وی گفت: حجم کار اداره کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری بالا است و حتی اگر پست های خالی این مجموعه هم تکمیل گردد همچنان پاسخگو نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: این اداره کل باید رصد مسائل سیاسی، فعالیت احزاب و تحلیل های سیاسی را تهیه کند که با توجه به کمبود امکانات، نیروی انسانی و اعتبارات وظایفش را به خوبی انجام می دهد.

اکرمی اضافه نمود: انتخابات به عنوان یکی از حساس ترین فعالیت سیاسی در امسال پیش رو است و همه باید هوشیارانه در صحنه باشند و فعالیت در این موضوع باید حرفه ای، دقیق، شفاف و قانونی انجام گیرد.

وی گفت: امانت داری رأی مردم در انتخابات مسئولیت سنگینی است که وزارت کشور با همه توان در این راستا خواهد کوشید.

در این نشست عطیه صالحی به عنوان سرپرست دفتر سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مرکزی معرفی و از زحمات مجید عسگری قدردانی شد.

استان مرکزی با یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت 12 شهرستان دارد.

6991/ 6013/

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 3481

به "خبرنگاران رصد موضوعات سیاسی از تکالیف مهم کارگزاران وزارت کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رصد موضوعات سیاسی از تکالیف مهم کارگزاران وزارت کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید