خبرنگاران اختصاص 25 میلیارد ریال اعتبار برای عمران روستایی در بوکان

به گزارش بانیما، مهاباد- خبرنگاران- سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوکان گفت: برای آسفالت و اجرای طرح هادی و عمران روستایی در هفت روستای این شهرستان 25 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

خبرنگاران اختصاص 25 میلیارد ریال اعتبار برای عمران روستایی در بوکان

جهت دریافت خدمات انواع آلاچیق باغی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

زانیار نوذری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با استفاده از این اعتبار که در ملاقات نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جذب شده، معابر چهار روستا آسفالت و روکش و طرح هادی در سه روستای دیگر اجرا می گردد.

وی از آسفالت 17 هزار و 300 متر مربع از معابر روستایی با همکاری دهیاری و بخشداران بخش سیمینه و مرکزی اطلاع داد و اضافه نمود: این طرح ها شامل پنج هزار و 200 متر مربع در روستای حسین مامه، چهار هزار و 300 متر مربع در روستای رحیم خان از توابع بخش سیمینه و هزار و 500 متر مربع در روستای شیخلر و 6 هزار و 300 متر مربع در روستای کهریزه سردار از توابع بخش مرکزی است.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوکان اضافه نمود: 15 میلیارد ریال اعتبار جذب شده نیز برای اجرای طرح هادی در روستاهای قلعه رسول سیت، آلبلاغ و تبت به صورت طرح ملی سال جاری اجرا می گردد که هم اکنون در مرحله پیمان سپاری واقع شده است.

وی در خاتمه از واگذاری 10 قطعه زمین رایگان از محل حساب 100 حضرت امام خمینی (ره) به خانواده های دارای 2 معلول اطلاع داد و اضافه نمود: برای حمایت از خانواده هایی که دارای 2 معلول در خانواده هستند، این زمین ها اهدا خواهد شد.

در 42 روستای بوکان طرح هادی اجرا شده که 24 روستای آن در بخش مرکزی و 18 روستا در بخش سیمینه است که شامل 26 درصد روستاهای شهرستان است.

بوکان دارای 172 روستا در 2 بخش مرکزی و سیمنه است که 2 روستای آن خالی از سکنه است.

این شهرستان دارای 258 هزار نفر جمعیت است که بیش از 197 هزار نفر آن در شهر مابقی در روستا زندگی می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10363

به "خبرنگاران اختصاص 25 میلیارد ریال اعتبار برای عمران روستایی در بوکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اختصاص 25 میلیارد ریال اعتبار برای عمران روستایی در بوکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید