خاکپور: پیروزی مقابل عمان برای روحیه بازیکنان لازم بود

به گزارش بانیما، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: تیم امید به اولین پیروزی اش بعد از یک سال رسید و این برد برای روحیه بازیکنان لازم بود.

خاکپور: پیروزی مقابل عمان برای روحیه بازیکنان لازم بود

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد خاکپور در خصوص اردوی عمان تیم امید و بازی با تیم المپیک این کشور که با رجحان 2 بر صفر کشورمان همراه بود گفت: در این بازی به انسجام خوبی رسیدیم. ممکن است به لحاظ فنی به آن چیزهایی که مد نظرمان بود نرسیده باشیم و شاید فاصله هم با آنها داشتیم اما می توانیم به وحدت و همدلی بین بازیکنان تیم چه آنهایی که داخل زمین بودند و چه آنها که داخل زمین نبودند اشاره نمود که در روحیه آنها تاثیر بسیاری خواهد داشت.

وی ادامه داد: تیم المپیک به اولین پیروزی اش بعد از یک سال رسیده است. این برد برای روحیه بازیکنان لازم بود و یک وحدت و انسجام خوب بوجود آورد. حالا کار ما سخت تر شده است و باید بیشتر کار کنیم البته این برد نباید ما را مغرور کند. در مجموع ایرادات زیادی داشتیم و باید به خوبی آسیب شناسی کنیم و روی آنها کار کنیم تا در مسابقات اصلی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی تیم المپیک توضیح داد: طبیعی بود بازی با عمان دو نیمه متفاوت داشته باشد چون ما هیچ شناختی از این تیم نداشتیم و در مقابل تیمی بازی کردیم که هیچ اطلاعی از آن نداشتیم. در نیمه اول بازیکن های ما مشغول ارزیابی عمان بودند اما در نیمه دوم با توجه به شناخت نسبی که از عمان پیدا نموده بودیم تغییراتی در بازی خودمان ایجاد کردیم و خوشبختانه این تغییرات باعث شد به نتیجه لازم برسیم.

خاکپور اعلام کرد: تاکنون برای اردوی ترکیه دو بازی تدارکاتی را در نظر گرفته ایم که می تواند به ما یاری کند ضمن اینکه در این اردو مدت زمان بیشتری را برای تمرین داریم که به ما یاری می نماید تا روی نقاط ضعف مان کار کنیم و به آن شناخت لازم برسیم.

وی در سرانجام گفت: در اردوی ترکیه بازیکن جدید از لیگ یک به اردوی تیم امید اضافه می شوند و با نفرات بیشتری به تمریناتمان ادامه خواهیم داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4035

به "خاکپور: پیروزی مقابل عمان برای روحیه بازیکنان لازم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاکپور: پیروزی مقابل عمان برای روحیه بازیکنان لازم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید