حریق کارخانه نورد آلومینیوم اراک مهار شد

به گزارش بانیما، با سرعت عمل آتش نشانان حریق کارخانه نورد آلومینیوم اراک مهار شد.

حریق کارخانه نورد آلومینیوم اراک مهار شد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار از ، آقازیارتی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک از مهار حریق کارخانه نورد آلومینیوم اراک اطلاع داد.

آقازیارتی گفت:کارخانه نورد آلومینیوم اراک بامداد امروز طمعه حریق شد که با سرعت عمل بالا و حضورآتش نشانان سه ایستگاه آتش نشانی اراک، آتش سوزی مهار و خاموش شد.

او اضافه نمود: صبح امروز دوشنبه 8 اردیبهشت بروز آتش سوزی در کارخانه نورد آلومینیوم از سوی کارگران این کارخانه اطلاع رسانی شده و خبر آن در ساعت 5:37 به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک اعلام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک بین کرد:این ستاد بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های شماره دو و یک را به ترتیب از کوی صنعتی و کوی مصطفی خمینی به همراه خودروی تانکر پشتیبان از ایستگاه شماره 11 واقع در کوی الغدیر به محل حادثه اعزام کرد.

او ادامه داد: یکی از دستگاه های نورد این کارخانه در داخل یک سوله عظیم به علت نامعلوم دچار آتش سوزی شده بود و آتش به سقف کارگاه سرایت نموده و فن های هواکش پشت بام را نیز در بر گرفته بود.

آقازیارتی توضیح داد: با سرعت عمل و دقت بالای آتش نشانان، آتش در دقایق اولیه به کنترل نیرو های عملیاتی درآمد و از سرایت آن به دیگر دستگاه های داخل سوله و نیز قسمت های دیگر سقف که از نوع پشم شیشه بود جلوگیری شد.

او با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت، اضافه نمود: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان ایمنی آتش نشانی اراک در حال آنالیز است.

انتهای پیغام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8153

به "حریق کارخانه نورد آلومینیوم اراک مهار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریق کارخانه نورد آلومینیوم اراک مهار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید