حاشیه دیدار ملوان - سپیدرود، سنگ پرانی طرفداران ملوان به سمت بازیکنان و داور، علی کریمی تیمش را بیرون کشید

به گزارش بانیما، طرفداران تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به سمت بازیکن سپیدرود و داور مسابقه سنگ پرتاب کردند تا بازی نیمه تمام بماند.

حاشیه دیدار ملوان - سپیدرود، سنگ پرانی طرفداران ملوان به سمت بازیکنان و داور، علی کریمی تیمش را بیرون کشید

به گزارش خبرنگاران از بندرانزلی، تیم های فوتبال ملوان بندر انزلی و سپیدرود رشت از ساعت 16:30 امروز (جمعه) در استادیوم تختی انزلی مقابل هم صف آرایی نموده اند.

از اواسط نیمه نخست، هواداران دو تیم به یکدیگر سنگ پرانی کردند و همین باعث شد حسین زرگر، بازی را یک دقیقه نگه دارد. علی کریمی سرمربی سپیدرود هم به سمت هواداران دو تیم رفت و کوشش کرد که هواداران هر دو تیم را آرام کند.

چند دقیقه بعد که خطایی به سود ملوان اعلام شد، هواداران ملوان به سمت عزت کرامت، هافبک سپیدرود و نیز داور بازی سنگ پرتاب کردند که سر عزت کرامت شکست. یک سنگ هم به دست داور بازی برخورد کرد. پس از این ماجرا و به دلیل فضای ناامن و بد استادیوم علی کریمی تیمش را در دقیقه 3+45 از زمین بیرون کشید. این در حالی بود که بازی در دقایق تلف گردیده نیمه اول در جریان بود و هنوز سوت سرانجام در 45 دقیقه اول به صدا در نیامده بود. بازی در حال حاضر متوقف است و باید دید در نهایت داور و مسئولان برگزاری چه تصمیمی می گیرند.

تعدادی از هواداران ملوان به سمت سپیدرودی ها رفتند تا با آنها درگیر شوند.

تلویزیون، صدای تماشاگران را به دلیل فحاشی های زیاد بسته و تنها صدای گزارشگر بازی شنیده می گردد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 560

به "حاشیه دیدار ملوان - سپیدرود، سنگ پرانی طرفداران ملوان به سمت بازیکنان و داور، علی کریمی تیمش را بیرون کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دیدار ملوان - سپیدرود، سنگ پرانی طرفداران ملوان به سمت بازیکنان و داور، علی کریمی تیمش را بیرون کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید