جمع کردن مجسمه پردردسر ترامپ در موزه گریفین پاریس

به گزارش بانیما، یک موزه در پاریس قبل از مراسم تحلیف جو بایدن مجسمه ترامپ را روانه انبار کرد.

جمع کردن مجسمه پردردسر ترامپ در موزه گریفین پاریس

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش ایسنا به نقل از آرتی، مسوولان موزه گریفین در پاریس که مجموعه ای از مجسمه های مشهورترین افراد جهان را در خود جای داده است، قبل از مراسم تحلیف جو بایدن، رییس جمهور جدید آمریکا، مجسمه دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین را از موزه خارج و به انبار منتقل کردند.

مجسمه مومی دونالد ترامپ به انباری این موزه و در کنار مجسمه هایی از شخصیت های مشهور که در گذشته در سالن های موزه برای تماشاگران به نمایش گذاشته شده بودند، نهاده شد.

مجسمه ترامپ قبل از فرستاده شدن به انبار مقابل مجسمه امانوئل ماکرون قرار داشت؛ همچنین ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه و ملکه الیزابت دوم نیز در کنار مجسمه مومی ترامپ ایستاده بودند.

بر اساس این گزارش، بلافاصله پس از اعلام خبر پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، یکی از متخصصان این موزه آغاز به ساخت مجسمه جو بایدن نموده است. گفته شده ساخت مجسمه رییس جمهور جدید آمریکا حدود دو ماه زمان می برد.

کارکنان موزه اعلام نموده بودند که مجسمه ترامپ یکی از پر دردسرترین مجسمه های موزه و نگهداری از آن کار سختی بوده است؛ زیرا بسیاری از بازدیدکنندگان علاقه زیادی به سلفی انداختن با مجسمه ترامپ داشه اند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 13462

به "جمع کردن مجسمه پردردسر ترامپ در موزه گریفین پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع کردن مجسمه پردردسر ترامپ در موزه گریفین پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید