تیم ملی کشتی بزرگسالان کشور در رقابت های جهانی حضور می یابد

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، رضا لایق در حاشیه برگزاری مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام یادگار امام(ره) در جمع خبرنگاران در اراک، گفت: هم اکنون فدراسیون کشتی ایران شرایط مطلوبی دارد و با تمام فراز و نشیب هایی که در فدراسیون رقم خورد، کار به خوبی پیش می رود و در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا از 6 مدال طلا 3 مدال در اختیار کشتی گیران کشورمان نهاده شد.

تیم ملی کشتی بزرگسالان کشور در رقابت های جهانی حضور می یابد

دبیر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران اضافه نمود: کشتی گیران بزرگسال هم اکنون برای حضور در مسابقات دنیای که حدود 45 روز آینده در مجارستان برگزار می گردد در اردو به سر می برند که در شرایط خوبی هستند و امیدواریم بتوانیم به مدال های بیشتر از رقابت های آسیایی دست پیدا کنیم.

لایق گفت: برنامه های فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران فراتر از یک مسابقه است و طبق برنامه جلو می رویم. می توان گفت با شرایطی که سال جاری برای کشتی ایران پیش آمده و تیم های نوجوانان و جوانان هم در رشته آزاد و هم فرنگی قهرمان دنیا گردیده اند، این نوید روزهای خوبی برای کشتی است.

دبیر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه این پشتوانه می تواند آینده کشتی ایران را تضمین کند، بیان داشت: اراک به خوبی از عهده این برگزاری مسابقات برآمد و نشان داد می تواند میزبان مسابقات بین المللی بزرگتری باشد و می توان جام بین المللی بزرگسالان را در اراک برگزار کرد، چون زمینه برگزاری چنین مسابقاتی از هر لحاظ در استان مرکزی مهیا است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 363

به "تیم ملی کشتی بزرگسالان کشور در رقابت های جهانی حضور می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی کشتی بزرگسالان کشور در رقابت های جهانی حضور می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید