تعطیلی مراکز تعویض پلاک در 11 مرکز استان و شهرهای قرمز کرونایی

به گزارش بانیما، تهران (پانا) - رییس پلس راهور ناجا گفت که با افزایش شیوع کرونا مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس در 11 مرکز استان و شهرهای دارای شرایط قرمز تعطیل است.

تعطیلی مراکز تعویض پلاک در 11 مرکز استان و شهرهای قرمز کرونایی

به گزارش ایسنا، سردار سیدکمال هادیانفر با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص تعطیلی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در شرایط قرمز کرونایی اظهارکرد: مراکز تعویض پلاک در مراکز 11 استان تهران، البرز ، اصفهان ،فارس ، ایلام ، چهارمحال و بختیاری ، زنجان ، مرکزی ، لرستان ، بوشهر و آذربایجان غربی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

وی اضافه کرد: مراکز تعویض پلاک در دیگر شهرهای کشور که ستاد ملی مقابله با کرونا شرایط آن ها را قرمز اعلام نموده باشد هم تعطیل است.

رییس پلیس راهور ناجا درباره اعتبار وکالتنامه های نقل و انتقال و تعویض پلاک نیز اظهارکرد: برابر هماهنگی هایی که قبلا اجرا شده است، به ازای تعداد روزهای تعطیلی مراکز شماره گذاری به روزهای اعتبار وکالتنامه ها اضافه نموده خواهد شد.

وی درباره افزادی که اقدام به دریافت نوبت اینترنتی مراکز شماره گذاری نموده بودند نیز گفت: تمام نوبت های اخذ شده در روزهای تعطیلی مراکز باطل شده است و مراجعه نمایندگان باید پس از بازگشایی مجدد، نسبت به دریافت نوبت اقدام نمایند.

هادیانفر درباره فعالیت آکادمی های رانندگی نیز گفت: تا زمانی که شهری در شرایط قرمز قرار داشته باشد، برابر مصوبات برگزاری هرگونه آزمون تئوری ممنوع خواهد بود البته در تهران طرح کلاس های آنلاین به طور پایلوت در حال اجراست و هنرجویان می توانند با هماهنگی آکادمی مربوطه در این کلاس ها شرکت نمایند. در خصوص آموزش های عملی رانندگی نیز چنانچه مربی ، ممتحن و هنرآموز پروتکل های بهداشتی را رعایت نموده و خودرو دارای شیلد باشد و از ماسک و دستکش هم استفاده گردد، منعی وجود ندارد.

رییس پلیس راهور ناجا در خصوص هنرجویایی که اعتبار کاردکس آن ها در ایام قرمز کرونایی منقضی می گردد نیز گفت: این افراد نگران این شرایط نباشند. ان شاالله با تبدیل شرایط قرمز به نارنجی ، مدت اعتبار کاردکس های آنان نیز برابر با ایام تعطیل قرمز ، تمدید و آزمون مربوطه از آنان گرفته خواهد شد.

هادیانفر تاکید نمود که محدودیت های رفت و آمد در شهرهای دارای شرایط قرمز و نارنجی نیز وجود دارد و منع تردد از ساعت 22 تا 3 بامداد نیز در تمام شهرهای کشور اجرا می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 15321

به "تعطیلی مراکز تعویض پلاک در 11 مرکز استان و شهرهای قرمز کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی مراکز تعویض پلاک در 11 مرکز استان و شهرهای قرمز کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید