تشکیل کمیته اقدام صادراتی با موضوع اتاق های ایران، تعاون و اصناف

به گزارش بانیما، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از تشکیل کمیته عملیاتی و اقدام صادراتی برای حل مسائل صادرکنندگان اطلاع داد.

تشکیل کمیته اقدام صادراتی با موضوع اتاق های ایران، تعاون و اصناف

حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت در نشست با اعضای هیئت رئیسه اتاق تعاون با بیان اینکه مقرر شده است تا کمیته اقدام صادراتی را با سه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، تعاون و اتاق اصناف تشکیل دهیم گفت: رئیس سازمان توسعه تجارت موظف است تا جلسات دو ساعته را با اتاق بازرگانی بدون حضور دستگاه ها فقط با حضور صادرنمایندگان تشکیل دهند و در این جلسات تمام مسائل و مسائل را در آن جلسه حل نمایند.

سرپرست وزارت صنعت اضافه نمود:در جلسه ای با حضور معاون اول اعلام کردم اگر صادرات مسئله اول کشور است در این باره به کمیته عملیاتی احتیاج داریم، زیرا شورای عالی صادرات سالی یک یا دوبار برگزار می گردد در حالی که شان این شورا در حد مسائل کلان است.

او تاکید نمود: به دنبال مطرح شدن مسائل عظیم در این جلسات نیستیم زیرا این مسائل باید در کارگروه توسعه صادرات گفته گردد و کمیته بنگاه صادراتی موظف است بنگاه به بنگاه، تولیدنماینده به تولیدنماینده و صادرنماینده به صادرنماینده با معرفی اتاق مربوطه مسائل را آنالیز کند.

سرپرست وزارت صنعت اضافه نمود: کمیته اقدام صادراتی با معرفی اتاق بازرگانی و افراد موردنظر و افرادی که با آنها دچار مشکل شده اند باید مسائل را آنالیز نمایند و اگر موضوع مربوط به بانک بود آن نیز به طور جداگانه آنالیز گردد.

او اضافه نمود: باید در کمیته اقدام، اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و اتاق اصناف ایران به طور جداگانه به تشریح مسائل بپردازند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9955

به "تشکیل کمیته اقدام صادراتی با موضوع اتاق های ایران، تعاون و اصناف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کمیته اقدام صادراتی با موضوع اتاق های ایران، تعاون و اصناف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید