تساوی پرسپولیس در بازی محبت آمیز مقابل چشم پروین و هیات مدیره

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، ملاقات محبت آمیز تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان از ساعت 19:40 امروز دوشنبه در استادیوم شهید کاظمی به قضاوت سید علی از داوران لیگ رجحان شروع شد.

تساوی پرسپولیس در بازی محبت آمیز مقابل چشم پروین و هیات مدیره

این ملاقات محبت آمیز در حضور سمیعی، صدری و علیپور، مدیر عامل، رئیس هیأت مدیره و عضو هیأت مدیره باشگاه و بعلاوه علی پروین و حسینعلی کلانی به اسم پیشکسوتان باشگاه، آغاز شد.

اعضای هیأت مدیره با کادر فنی تیم، جلسه کوتاهی با هم داشتند و در مورد شرایط تیم و شرایطی که پیش روی باشگاه و تیم وجود دارد، صحبت کردند. همینطور علی پروین از کادر فنی تشکر کرد و برای آنها در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت نمود و قبل از آغاز بازی هم، بازیکنان و اعضای کادر فنی، از علی پروین و حسینعلی کلانی رخصت گرفتند و وارد زمین مسابقه شدند.

بعلاوه یحیی گل محمدی و افشین پیروانی با مهدی تارتار و علی اصغر مدیرروستا، اعضای کادر فنی دو تیم با هم خوش و بش کردند.

* بازی را پرسپولیس بهتر آغاز کرد و در دقیقه 5 روی پاس عمقی امید عالیشاه به مهدی عبدی، پاس عبدی رو به جلوی عبدی به آل کثیر نرسید و توپ به کرنر رفت.

* در دقیقه 12 بازی، بر روی ضد حمله یاران پیکان، امیر روستایی در موقعیت تک به تک نهاده شد، توپ او را حامد لک دفع کرد اما توپ برگشتی از طریق حسین پورامینی به گل اول این ملاقات محبت آمیز تبدیل شد، تا بازی یک بر صفر به سود پیکان ادامه یابد.

* بعد از آن، پرسپولیس سراسر حمله شد و تا انتها نیمه نخست، دو، سه موقعیت را از طریق عبدی و عالیشاه توانست روی دروازه پیکان خلق کند اما نتوانست به گل مساوی برسد.

* دقیقه 40 بازی و روی حرکت پرسپولیسی ها از سمت راست پیکان، توپ به آقایی رسید و مدافع پیکان سعید آقایی را در محوطه جریمه متوقف کرد و داور نقطه پنالتی را به نشانه خطا، نشان داد و عیسی آل کثیر توپ را وارد دروازه کرد و گل تساوی بخش بازی در نیمه اول به ثمر رسید.

* نیمه اول این ملاقات با تساوی یک بر یک سرانجام یافت.

* نیمه دوم بازی با آغاز خوب پرسپولیس همراه شد و بازیکنان پرسپولیس در همان ابتدای کار می توانستند از طریق مهدی مهدی خانی به گل برسند که سانتر مهدی شیری با ضربه سر مهدی خانی همراه شد که این توپ با اختلاف بسیار کمی از روی دروازه پیکان عبور کرد.

* در ادامه کار، باز هم پرسپولیس موقعیت داشت و در دقیقه 59 شوت عیسی آل کثیر از زاویه بسته به بیرون رفت.

* در دقیقه 75 شهریار مغانلو به جای مهدی عبدی وارد زمین شد و بعد از مصدومیتی که برایش پیش آمده بود، توانست حدود بیست دقیقه به میدان برود. از دقیقه 80 هم علی شجاعی به جای مهدی خانی وارد زمین شد. این بازیکن هم بعد از مصدومیتی که برایش به وجود آمده بود، در این بازی به میدان رفت.

در انتها این بازی تدارکاتی و با کوشش دو تیم، نیمه دوم، گلی در بر نداشت و این ملاقات با تساوی یک بر یک سرانجام یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 16493

به "تساوی پرسپولیس در بازی محبت آمیز مقابل چشم پروین و هیات مدیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی پرسپولیس در بازی محبت آمیز مقابل چشم پروین و هیات مدیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید