تساوی منچستریونایتد و لیورپول با 4 مصدوم، آرسنال به رده چهارم صعود کرد

به گزارش بانیما، تقابل تیم های منچستریونایتد و لیورپول در هفته بیست وهفتم لیگ برتر انگلیس با تساوی سرانجام یافت.

تساوی منچستریونایتد و لیورپول با 4 مصدوم، آرسنال به رده چهارم صعود کرد

به گزارش خبرنگاران، در حساس ترین بازی هفته بیست وهفتم لیگ برتر انگلیس، تیم های منچستریونایتد و لیورپول از ساعت 17:35 امروز (یکشنبه) در استادیوم اولدترافورد به مصاف هم رفتند که این بازی نه چندان دلچسب در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

شیاطین سرخ در نیمه اول این بازی سه تعویض اجباری به دلیل مصدومیت انجام دادند، جایی که آندر هررا، خوان ماتا و جسی لینگارد دچار آسیب دیدگی شدند. همچنین در 45 دقیقه اول روبرتو فیرمینو از لیورپول نیز مصدوم شد تا سهم یورگن کلوپ هم یک تعویض اجباری در این بازی بوده باشد.

منچستریونایتد در نیم فصل اول فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس با سرمربیگری ژوزه مورینیو 3 بر یک مغلوب سرخپوشان مرسی ساید شده بود و در این بازی آنها با سرمربیگری اولگنار سولسشایر به دنبال دریافت انتقام شکست بازی نیم فصل اول بودند که این اتفاق نیفتاد.

لیورپول با این برد 66 امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس بازگشت. منچستریونایتد هم 52 امتیازی شد و به رده پنجم سقوط کرد.

در دیگر بازی همزمان آرسنال به لطف گلزنی الکساندر لازکازت و هنریک مخیتاریان در دقایق 6 و 17 مقابل میهمان خود ساوتهمپتون به رجحان 2 بر صفر دست یافت. شاگردان اونای امری با این برد 52 امتیازی شدند و به رده چهارم صعود کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1928

به "تساوی منچستریونایتد و لیورپول با 4 مصدوم، آرسنال به رده چهارم صعود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی منچستریونایتد و لیورپول با 4 مصدوم، آرسنال به رده چهارم صعود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید