ترزا می شش قدم تا رای عدم اعتماد فاصله دارد

به گزارش بانیما، روزنامه سان گزارش داد، مخالفان نخست وزیر بریتانیا تنها به شش مخالف دیگر احتیاج دارند تا بتوانند روند رای عدم اعتماد را در پارلمان به جریان بیندازند.

ترزا می شش قدم تا رای عدم اعتماد فاصله دارد

به گزارش خبرنگاران، براساس گزارش سان، 42 قانونگذار در حزب محافظه کار ترزا می، نخست وزیر بریتانیا با قاطعیت گفته اند که نامه هایی برای اعطای رای عدم اعتماد ارسال نموده اند اما در مجموع به 48 قانونگذار مخالف احتیاج است تا طرح عزل می در دستورکار قرار بگیرد.

نارضایتی ها از نخست وزیر کنونی بریتانیا پس از ارائه پیش نویس طرح بریگزیت او بالا گرفت. از زمان ارائه این پیش نویس در هفته گذشته، می با احتمال رای عدم اعتماد از سوی برخی از هم حزبی هایش روبرو شده است. ترزا می چند روزی را که به برگزاری نشست اتحادیه اروپا باقی مانده است بحرانی توصیف می نماید. 25 نوامبر 2018 پیش نویس توافق برای تایید در نشست اتحادیه اروپا مطرح می گردد و پارلمان بریتانیا در ماه دسامبر آن را به رای می گذارد.

نخست وزیر بریتانیا گفته است تا جایی که می داند، مخالفانش در حزب محافظه کار هنوز از پشتیبانی کافی برای به جریان انداختن روند رای عدم اعتماد علیه او برخوردار نیستند. می در حالی از طرحش برای بریگزیت دفاع می نماید که شماری از اعضای کابینه، از جمله دومینیک راب، وزیر بریگزیت، در اعتراض به این طرح از مقام خود استعفا دادند.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1137

به "ترزا می شش قدم تا رای عدم اعتماد فاصله دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترزا می شش قدم تا رای عدم اعتماد فاصله دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید