بازیکن سن مارینو، به خاطر شکست نخوردن تیمش در دو بازی پشت سر هم گریه کرد!

به گزارش بانیما، سن مارینو آخرین تیم در رده بندی فیفا است. در واقع میان 210 فدراسیون فوتبالی که به رسمیت شناخته شده اند، سن مارینو آخرین کشور و ضعیف ترین تیم در بین آن ها به حساب می آید.

بازیکن سن مارینو، به خاطر شکست نخوردن تیمش در دو بازی پشت سر هم گریه کرد!

به گزارش خبرنگاران به نقل از فوتبالی، سن مارینو که کشوری کوچک در نزدیکی ایتالیاست، همیشه تیم فوتبالش مورد تمسخر قرار می گرفت و رویارویی با آن ها به منزله زنگ تفریح برای رقبا بود اما آن ها برای اولین بار در تاریخ کشورشان پیروز شدند در دو بازی پیاپی شکست نخورند! آن ها در لیگ ملت های اروپا در گروه D در کنار جبل الطارق و لیختن اشتاین قرار دارند. اگر چه نقدها زیادی به برگزاری بازی های لیگ ملت های اروپا وجود دارد اما این مسابقات فرصتی را فراهم نموده تا تیم های هم سطح و ضعیف تر هم بتوانند به مصاف یکدیگر بروند و فوتبال میان آن ها جریان داشته باشد.

سن مارینو در گروه خود در لیگ ملت های اروپا هر دو بازی خود را مقابل لیختن اشتاین و جبل الطارق به تساوی بدون گل رسید تا در دو بازی رسمی پشت سر هم شکست نخورده باشد. این برای اولین بار در تاریخ این کشور است که چنین اتفاقی می افتد. مسئله ای که موجب احساساتی شدن دانته روسی مقابل دوربین شد!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 12983

به "بازیکن سن مارینو، به خاطر شکست نخوردن تیمش در دو بازی پشت سر هم گریه کرد!" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازیکن سن مارینو، به خاطر شکست نخوردن تیمش در دو بازی پشت سر هم گریه کرد!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن سن مارینو، به خاطر شکست نخوردن تیمش در دو بازی پشت سر هم گریه کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید