امیدواری برای ملی پوشان فوتبال ایران؛ واکسن کرونا در راه است؟

به گزارش بانیما، احتمال واکسینه شدن بازیکنان تیم ملی قبل از سفر این تیم به بحرین وجود دارد.

امیدواری برای ملی پوشان فوتبال ایران؛ واکسن کرونا در راه است؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چند روز قبل خبر آمد که علیرضا بیرانوند از فدراسیون فوتبال درخواست نموده تا در صورت امکان، شاگردان اسکوچیچ در این یکی دو ماه به جامانده تا مسابقات انتخابی جام جهانی، واکسن کرونا بزنند تا نگرانی ای بابت ابتلای احتمالی به این ویروس نداشته باشند و با خیال راحت و با تمرکز کامل، برای بازی هایی که قرار است در بحرین برگزار گردد، آماده شوند.

در گزارشی که 6 روز قبل روی خروجی پایگاه خبری فوتبالی نهاده شد، به این نکته اشاره کردیم که به جز بیرانوند، چند بازیکن دیگر هم از فدراسیون فوتبال درخواست نموده اند که برای تیم ملی واکسن کرونا فراهم نمایند و فدراسیون هم در قدم اول سراغ کمیته ملی المپیک رفته تا از این مجموعه واکسن بگیرد منتهی با توجه به آنکه سهمیه واکسن کمیته المپیک به مسافران توکیو و ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی اختصاص دارد، این کمیته نمی تواند به فدراسیون فوتبال واکسن بدهد.

در چنین شرایطی صحبت های جدید سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا این امیدواری را نزد ملی پوشان به وجود آورده که شاید قبل از سفر تیم ملی به بحرین، امکان تزریق واکسن کرونا به آن ها فراهم گردد.

علیرضا رئیسی در صحبتهایش به این نکته اشاره نموده که ستاد مبارزه با کرونا پیشنهاد داده که تیم هایی که به خاطر حضور در مسابقات از ایران خارج خواهند شد، به مانند ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی واکسینه شوند.

فدراسیون فوتبال در کوشش است تا هر چه زودتر برای اسکوچیچ و شاگردانش واکسن روسی یا چینی پیدا کند تا آن ها را قبل از سفر به بحرین واکسینه نموده باشد. اتفاقی که اگر رخ دهد، قطعا تاثیر مثبتی روی روحیه بازیکنان قبل از آغاز مسابقات انتخابی جام جهانی خواهد داشت.

فوتبالی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 15489

به "امیدواری برای ملی پوشان فوتبال ایران؛ واکسن کرونا در راه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری برای ملی پوشان فوتبال ایران؛ واکسن کرونا در راه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید