افزایش سقف تسهیلات پرداختی به مددجویان کمیته امداد

به گزارش بانیما، خبرنگاران/گیلان مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: سال جاری اعتبار ما به بالغ بر 226 میلیارد تومان افزایش یافته، بر این اساس سقف تسهیلات اشتغالزایی به 50 میلیون تومان رسیده که باید هفت هزار شغل ایجاد کنیم.

افزایش سقف تسهیلات پرداختی به مددجویان کمیته امداد

جهت دریافت خدمات اجرای بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

عباس اهرابی امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان لاهیجان که با حضور مدیرکل کمیته امداد برگزار گردید، با اشاره به اینکه فعالیت ها در کمیته امداد با هدف ارتقای امنیت اجتماعی دنبال می گردد، اظهار کرد: در سال گذشته 86 میلیارد تومان اعتبار داشتیم که توانستیم برای 3700 مددجو شغل ایجاد کنیم.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با تاکید بر اینکه مددجویان کمیته امداد همیشه کمترین معوقات را دارند، اضافه نمود: در سال گذشته بیشترین میزان تسهیلات پرداختی 20 میلیون تومان بوده؛ در حالیکه سال جاری اعتبار ما به بالغ بر 226 میلیارد تومان افزایش یافته، بر این اساس سقف تسهیلات اشتغالزایی به 50 میلیون تومان رسیده که باید هفت هزار شغل ایجاد کنیم.

وی با اشاره به معرفی متقاضیان به بانک ها جهت دریافت تسهیلات، گفت: با این حمایت انتظار داریم که اشتغالزایی رونق یابد و از بار فقر در جامعه کاسته گردد.

اهرابی با بیان اینکه زمان در پرداخت بانک ها اعلام کرد: در بحث تبصره 16، 8 میلیارد تومان به بانک ها پرداخت کردیم و هفت میلیارد و 100 میلیون تومان معادل 89 درصد تخصیص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان توضیح داد: در یاری به مددجویان و تخصیص تسهیلات دقت لازم صورت می گیرد تا با توجه به اینکه به فصل انتخابات نزدیک می شویم، یاری ها رویکرد سیاسی نداشته باشد.

وی ادامه داد: در کمیته امداد کمترین انحراف در تخصیص تسهیلات به مددجویان وجود دارد زیرا بیش از هر چیزی به بحث شرعی و یاری به نیازمندان واقعی توجه داریم زیرا دینی بر عهده ماست.

اهرابی با بیان اینکه کمیته امداد فقیرنوازی می نماید، اعلام کرد: نوغانداری، فرش بافی و پرورش ماهیان سردآبی از جمله طرح هایی بوده که تا به امروز تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش اختصاص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان توضیح داد: کمیته امداد به امنیت اجتماعی یاری می نماید و باید روز به روز این امنیت را تقویت کنیم، باید در فرایند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تسریع صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6786

به "افزایش سقف تسهیلات پرداختی به مددجویان کمیته امداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سقف تسهیلات پرداختی به مددجویان کمیته امداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید