اردوغان: ماکرون نیازمند درمان ذهنی است

به گزارش بانیما، رئیس جمهور ترکیه در خصوص اظهارات ضد اسلامی امانوئل ماکرون گفت: این فرد با اسلام و مسلمانان چه مسئله ای دارد؟ او احتیاج به مداوای ذهنی دارد.

اردوغان: ماکرون نیازمند درمان ذهنی است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در هفتمین کنگره حزب عدالت و توسعه در قیصری درباره تحولات در قره باغ گفت: با برادرم علی اف به صورت تلفنی گفت وگو کردم. هم اکنون برادران آذربایجانی مان شروع به آزادسازی خاکهای اشغالی کرده اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی با بیان اینکه دلیل اینکه ما در هر بحرانی در منطقه هستیم این است که به دنبال حقی هستیم که سده هاست از ما گرفته شده است، مدعی شد: ما به خاک کسی نظر نداریم.

رئیس جمهور ترکیه درخصوص اظهارات ضد اسلامی امانوئل ماکرون نیز گفت: این فرد با اسلام و مسلمانان چه مسئله ای دارد؟ او احتیاج به مداوای ذهنی دارد. او هر چند وقت یکبار سر به سر اردوغان می گذارد.

اردوغان ادامه داد: ظاهراً قلعه آزادی و لائیسیته در فرانسه با کشیدن کاریکاتور علیه پیامبرمان به دنبال دشمنی با اسلام است. باید این را بدانیم که هر زمان اروپا با اسلام دشمنی داشته در همان زمان با ترکیه نیز دشمنی داشته است.

رئیس جمهور ترکیه همچنین با اشاره به حمله پلیس به مسجدی در برلین گفت: ما در اروپا ذهنیت متعصب را دیده ایم. اما این فشارها و حملات، فاشیسم در اروپا را به حد اعلا رسانده است. اروپا با بازگشایی جبهه علیه مسلمانان، خاتمه خود را رقم می زند؛ این بیماری همه اروپا را از درون نابود خواهد کرد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 12591

به "اردوغان: ماکرون نیازمند درمان ذهنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان: ماکرون نیازمند درمان ذهنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید