اجرای پروژه های محور فارسیان آبشار لوه و برج پایش محیط در پارک ملی گلستان

به گزارش بانیما، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از اجرای پروژه های محور فارسیان، آبشار لوه و برج پایش محیط در پارک ملی گلستان با تخصیص مبلغ 9میلیارد و 521میلیون ریال اطلاع داد.

اجرای پروژه های محور فارسیان آبشار لوه و برج پایش محیط در پارک ملی گلستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی این استان امروز دوشنبه 1 مرداد 97 با اعلام این خبر اضافه نمود: اجرای پروژه های محور فارسیان, آبشار لوه و برج پایش محیط در پارک ملی گلستان با تخصیص مبلغ 9میلیارد و 521میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی صورت گرفت.

او با تشریح پروژه های اجرا گردیده در راستی توسعه گردشگرذی شهرستان گالیکش اضافه نمود: اجرای سنگ فرش و پله در مسیر دسترسی به آبشار روستای فارسیان و همچنین اجرای آبشار پارک جنگلی فارسیان از جمله این پروژه هاست.

او گفت: اجرای زیر سازی مسیر دسترسی به منطقه گردشگری پا دل دل و مجتمع خدماتی رفاهی شامل نمازخانه فروشگاه و سرویس بهداشتی 10 چشمه به مبلغ 2میلیارد و 100میلیون ریال و همچنین اجرای سرویس بهداشتی 4 چشمه و محوطه سازی پارک آبشار لوه شامل اجرای سنگ فرش و پله های مسیر دسترسی به آبشار لوه و فنس کشی مسیر دسترسی به آبشار با اعتبار دو میلیارد و سیصد و بیست و یک میلیون ریال برای رفاه حال هم استانی ها و گردشگران اجرا شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: همچنین مطالعات و طراحی برج پایش محیط پارک ملی گلستان به مبلغ 600 میلیون ریال و زیر سازی مسیر منطقه گردشگری کیارام (جاده دسترسی به امام زاده حسن کیارام) به مبلغ یک میلیارد ریال از دیگر پروژه های اجرا گردیده در شهرستان گالیکش است.

کریمی ابراز امید واری کرد: در سال های بعد و در صورت تخصیص اعتبارات کافی از سوی مراجع ذیربط ، نسبت به تکمیل زیر ساخت های گردشگری لازم برای رفاه حال مسافران و گردشگران اقدام صورت خواهد گرفت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 240

به "اجرای پروژه های محور فارسیان آبشار لوه و برج پایش محیط در پارک ملی گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پروژه های محور فارسیان آبشار لوه و برج پایش محیط در پارک ملی گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید